Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Chyrva O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Chyrva O. H. Marketing analysis of the market conditions of highereducation in Ukraine [Електронний ресурс] / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_4(2)__19 Проведено факторний аналіз кон'юнктури ринку вищої освіти України. Доведено, що ключовими факторами, які найбільше впливають на попит на вищу освіту, є демографічний, соціальний, фактор ціни та добробут населення. Побудовано економіко-математичну модель та одержано коефіцієнти еластичності попиту на послуги з вищої освіти за вказаними факторами.
| 2. |
Chyrva O. H. Strategic priorities for ensuring the return on equity of Ukrainian enterprises [Електронний ресурс] / O. H. Chyrva, T. A. Demchenko, L. A. Chvertko, H. M. Chyrva // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 2. - С. 258-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2017_2_34 Розглянуто проблему реалізації фінансового інтересу власника бізнесу щодо прийнятного рівня прибутковості власних фінансових ресурсів. Доведено, що ключовим критерієм ефективності власних коштів є рентабельність, не нижча граничної дохідності облігації внутрішньої державної позики. Проведено багатофакторне економіко-математичне моделювання рентабельності власного капіталу з урахуванням макроекономічних факторів, що можуть бути регульовані державою, зокрема індексу цін виробників промислової продукції, капітальних інвестицій за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів, рівня тіньової економіки та індексу ПФТС. Обгрунтовано стратегічні орієнтири щодо забезпечення сподіваної прибутковості власного капіталу підприємств України на основі оптимізаційних методів та сценарного підходу.
|
|
|